Nasze przedszkole wychowuje w duchu
wartości chrześcijańskich, rozwijając postawę patriotyzmu. Zapewnia opiekę i poczucie bezpieczeństwa. Przygotujemy Państwa dzieci do
życia w społeczności (grupie) oraz do podjęcia nauki w szkole. Dbamy o indywidualny rozwój osobowości dziecka.
Praca opiekuńczo–wychowawczo–dydaktyczna prowadzona jest w oparciu o "Program wychowania przedszkolnego według koncepcji pedagogicznej bł. Edmunda Bojanowskiego". Celem programu jest integralne wychowanie oraz pełny rozwój dziecka, w odniesieniu do chrześcijańskiego systemu wartości.
Prowadzimy zajęcia dodatkowe:
Zajęcia umuzykalniająco-rytmiczne: dla dzieci rytmika jest rozrywką integrującą je ściśle z rówieśnikami, pozwalającą na tworzenie nowych więzi społecznych. Koryguje trudności w procesie kształtowania osobowości dziecka polegające na występowaniu nadmiernej ruchliwości, braku koncentracji, uwagi. Poprzez zainteresowanie dzieci wspólną zabawą eliminuje się u nich cechy egocentryczne, uwrażliwia na troski i kłopoty innych osób, wzbogaca treści emocjonalne w życiu dziecka. Rytmika rozwija poczucie rytmu, kształtuje słuch i uczy dostosowywania ruchów do różnorodnej muzyki. Ćwiczenia rytmiczne są systemem dobranych ruchów, wykonywanych ściśle według muzyki.
Język angielski: podczas zajęć dzieci zdobędą podstawę materiału językowego, która stanowić będzie bazę do dalszej nauki, rozwiną swoją kompetencję komunikacyjną, która ma pozwolić dziecku zaspokoić ciekawość i wytworzyć potrzebę ́ komunikowania się. Głównym celem rozwijania umiejętności językowych jest kształtowanie osobowości, tolerancji i kultury dziecka, pogłębianie jego wiedzy o otaczającym go świecie oraz wspieranie rozwoju poznawczego i emocjonalnego dziecka. Piosenki i wierszyki gry i zabawy ruchowe stosowane podczas zajęć przyczyniają się do łatwiejszego przyswajania nowych struktur językowych. Głównym celem nauczania języka obcego w przedszkolu jest uwrażliwienie dziecka na język, obcy oraz zmotywowanie go do nauki. Ważne jest, aby rozwinąć sprawność słuchania i rozumienia, a w dalszej kolejności mówienia.